Dieta disociata pe 3 zile

Publicat de Ana Ionescu in 02 Aprilie 2020
Dieta disociata pe 3 zile
Dieta disociata pe 3 zile

Dieta disociata pe 3 zile este un regim de slabire rapid, care presupune un consum echilibrat de proteine, carbohidrati si grasimi pe tot parcursul zilei. Daca este tinuta corect, dieta disociata te poate ajuta sa slabesti 9 kilograme in 5 zile.

Asa cum ii spune si numele, dieta disociata presupune consumul alimentelor pe anumite categorii in fiecare zi. Astfel, pe parcursul unei zile va trebui sa consumi alimente care fac parte din una dintre cele 3 categorii.

Dieta porneste de la teoria potrivit careia consumul alimentelor acide si alcaline in acelasi timp incetineste digestia, deregleaza metabolismul si de aici aparand si cresterea in greutate.

Dieta disociata se bazeaza in principal pe proteine, care formeaza acizi, si carbohidrati, care sunt alcalini. Aceasta ordine are la baza si un scop: functionarea sistemului digestiv la capacitate maxima, astfel incat absorbtia de nutrientilor sa fie maximizata.

Dieta disociata poate fi aplicata in doua feluri. Fie prin rotatie saptamanala, consumand doar o grupa de alimente pe zi, fie prin rotatie zilnica, adica vei consuma doar o grupa la fiecare masa, alternand grupele pe parcursul zilei.

Ce alimente sunt incluse in dieta disociata pe 3 zile

Dieta se bazeaza pe consumul de fructe, legume, cereale integrale, leguminoase, produse lactate si proteine dun carne, limitand consumul de grasimi si zaharuri rafinate si eliminand complet junk food.

Una dintre principalele reguli ale dietei disociate este aceea de a consuma proteine sau carbohidrati la o distanta de cel putin 4-5 ore, astfel incat digestia sa se poata face complet.

De asemenea, nu este recomandata combinarea unor surse din proteine sau de carbohidrati. Adica nu se vor consuma proteine din carne impreuna cu cele din lactate si nici carbohidrati din fructe impreuna cu cei din legume.

In principiu, toate se consuma separat pentru ca organismul sa poata procesa cat mai bine un anumit tip de produs.

Meniu

3 zile carne. Poti manca pulpe de pui sau curcan fara piele (fierte sau la gratar), sunca slaba de pui sau curcan, muschi de vita sau peste la gratar si chiar fructe de mare. Fireste ca se exclud afumaturile, tocaturile, carnea de porc si orice fel de mezeluri.

3 zile legume si fructe. Ai voie sa mananci, in functie de anotimp, mere, pepene verde si galben, pomelo, portocale, kiwi, mandarine, grepfrut, nectarine, piersici, visine, capsuni, mure si lamai. insa ai interzis la banane, struguri, cirese si fructe uscate sau confiate.

Dintre legume poti consuma ardei gras, fasole verde, ciuperci, ceapa, rosii, castraveti, varza, salata, morcovi, broccoli, conopida, vinete, ridichi si telina. Nu aveti voie sa mancati cartofi, mazare si fasole uscata.

3 zile lactate. In intervalul in care consumati lactate trebuie sa le alegeti pe cele degresate, indiferent daca optati pentru lapte, iaurt sau branza de vaci. Aveti liber la telemea, lapte batut si kefir, insa nu trebuie sa mancati smantana, cascaval, lactate nedegresate sau iaurturi cu fructe.

Cat timp tineti aceasta dieta, nu aveti voie sa consumati decat o cafea simpla dimineata, apa plata, ceai neindulcit sau, in cantitati limitate, sucuri naturale de fructe.

Sursa: https://womenshealthmag.com
Distribuie in:
Te-ar putea interesa: